אחרי לוח השנה המדובר, טל טלמון, האקסית של ג’ורדי קרויף, חוזרת שוב... והפעם היא מציגה קעקוע חדש ולא משאירה הרבה מקום לדמיון...

רק לפני שבוע היא היממה את כל הגולשים שלה כשפרסמה תמונה נועזת, סמל לירידה שלה במשקל וההצלחה שלה אצל שר פיטנס... הפעם היא מצטיידת בבגד ים ומקעקעת את הירך בכיתוב הבא – living my life in my head.

נועזת כהרגלה... (אינסטגרם)נועזת כהרגלה... (אינסטגרם)

ובתרגום לעברית - חיה את חיי בראש שלי. מעניין מה האקס ג’ורדי שמאמן כיום בסין חושב..

אנחנו כבר לא מופתעים... (אינסטגרם)אנחנו כבר לא מופתעים... (אינסטגרם)
ומה הוא חושב? (אינסטגרם)ומה הוא חושב? (אינסטגרם)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

וזו התמונה הנבחרת ללוח השנה: התמונה פחות רלוונטית. קשה לי לתאר את הגאווה. גאווה על הדרך, על השינוי,הפיזי והמנטלי. גאווה ש @sher_fitness נכנסה לחיי ושינתה אותם. גאווה שהכרתי חברות לחיים @hilashelef @orlybsn שרוצות רק בטובתי והצלחתי והפוך. גאווה שהמאמנות המדהימות הפכו לחלק מחיי (לא מתייגת כי בטוח אשכח מישהי ואחרי הזכייה באוסקר למדתי מטעויות ) גאווה שמצאתי מקום שברגע שמרגישים שהורדתי רגל מהגז, מחזירים אותי מיד פנימה ללא אפשרות לברוח. (סססעמק) והכי גאה שאני חלק מ-העצמה נשית, חזקה, תומכת, שלא שופטת ולא רואה בעיניים, שמודעת לעובדה שהמשקל לא משחק תפקיד- אלא החיטוב והבריאות. יש לי עוד דרך אבל זו דרך נכונה. אם זו לא שנה טובה , אז מה כן? ‏#sherfitness #calendar #proud *אגב לכל המעירים, זו לא פרסומת, זו פשוט אהבה והערכה. אהה ו @idan_sher_fitness אתה גם חשוב פה !

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Thoughts in progress #friday @rutyadi @hovav_hairdesign

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ice cream makes everything better ???? #smile

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה