שיתוף פעולה מיוחד
ברצלונה וחברת בקו מגייסות מיליון יורו לקמפיין עולמי

במהלך הקלאסיקו האחרון שהתקיים בין ברצלונה לריאל מדריד, המותג העולמי Beko למוצרי החשמל, המוביל ונותן החסות של ברצלונה, ויתר על הלוגו שלו המופיע על שרוולי כוכבי הקבוצה עבור מטרה נעלה.

יוזמה מבורכת של בקו

השחקנים הופיעו כשעל שרוולי חולצתם מופיע הכיתוב: "Eat Like a Pro" – קמפיין המעודד תומכים מכל העולם לפרסם את הרגלי האכילה הבריאים שלהם ובכך zv יעזור ל-Beko לגייס מיליון יורו עבור פעילות בנושא של ארגון יוניסף. 

כל הכבוד!

שחקני ברצלונה. נרתמו לסיוע
Eat It Like a Pro (אינסטגרם)

... תגובות בטעינה ...