לאחר שנחת בארץ, ערך מסיבת עיתונאים, ובעיקר הכניס את כל מדינת ישראל להתרגשות גדולה, רונאלדיניו הברזילאי הופיע איפה שהוא מופיע הכי טוב שיש, על מגרש הכדורגל..

רונאלדיניו בפעולה (אחמד מוררה)רונאלדיניו בפעולה (אחמד מוררה)

רונאלדיניו הגיע לפעילות אוהדים של מותג הבירה ״הייניקן״ שהתקיימה בהיכל “קבוצת שלמה” בתל אביב. קשר העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל גרם להתלהבות גדולה מצד 2,500 הצופים שהגיעו להיכל והגיבו בקריאות אהדה לכל נגיעה שלו בכדור. המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 3:3.

אסי ישראלוף ואייל גולן. לא כל יום שמים גול נגד הקבוצה של רונאלדיניו (אחמד מוררה)אסי ישראלוף ואייל גולן. לא כל יום שמים גול נגד הקבוצה של רונאלדיניו (אחמד מוררה)

הפעילות ״עושים כוחות עם רונאלדיניו" הייתה צפויה להתקיים בחוף תל ברוך, אך בשל מזג האוויר הגשום הועברה למעונה של הפועל תל אביב בכדורסל. מארגני הפעילות לא נתנו לשינויים לשבש להם את התוכניות והרימו הפקה מושקעת שבמרכזה התקיים משחק כדורגל בו לקח חלק הכוכב הברזילאי עם אוהדים.

רונאלדיניו וחיים רביבו. העלו זכרונות מספרד (אחמד מוררה)רונאלדיניו וחיים רביבו. העלו זכרונות מספרד (אחמד מוררה)

מולם עמדה נבחרת הסלבס שהודרכה על ידי ניר סביליה וכללה בין היתר גם את אייל גולן, אושרי כהן, ישראל אטיאס, עמוס תמם ועוד. קבוצתו של רונאלדיניו הודרכה על ידי כוכב העבר המקומי, חיים רביבו שעמד על הקווים, בעוד שופט המשחק היה ג׳ובאני רוסו.

רונאלדיניו ונבחרת הסלבים (אחמד מוררה)רונאלדיניו ונבחרת הסלבים (אחמד מוררה)
ג'ובאני רוסו. יש לו את זה בתור שופט (אחמד מוררה)ג'ובאני רוסו. יש לו את זה בתור שופט (אחמד מוררה)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה