אריק זאבי ממשיך לעשות חיל במסע ההרצאות שלו בארה”ב. אחרי שהגיע למרכז הקהילתי היהודי בפילדלפיה ומשך את תשומת הלב של צוות מהדורת החדשות המקומית של רשת ABC …זאבי עבר לניו יורק, שם פגש בזוג שאחראי לאחד מסרטי הספורט הקלאסיים בכל הזמנים.

אריק זאבי. מתי הסרט עליו יצא? (רויטרס)אריק זאבי. מתי הסרט עליו יצא? (רויטרס)

זאבי פגש בזוג שהיה אחראי להוציא למסכים את הסרט “קראטה קיד”, המספר על ילד צעיר שמתאמן אצל מאמן בודד ומנצח בטורניר..זאבי ישר התרגש, הקפיד לתעד את הרגע וגם פרגן לזוג והסיפור שמאחוריהם.

 

לא תאמינו איזה סיפור מסתתר מאחורי הזוג שפגשתי בהרצאה שהעברתי בניו יורק. הבחור משמאל הוא בחור יהודי שהתאמן קראטה בצ׳יינה טאון. הוא עשה זאת מכיוון שהיה ילד קצת חלש וביישן ולא פעם נטפלו אליו נערים גדולים יותר. הסיבה שאני מספר לכם את זה היא שאחיו הגדול, רוברט קאמן, החליט לכתוב על כך תסריט כשאחיו הקטן מהווה השראה לדמות הכוכב של הסרט. שם הסרט: קרטה קיד..הדמות של מר מיאגי, אגב, נכתבה בהשראת מאמנו ובנוסף לכל, את פס הקול של הסרט כתבה הבחורה שלצידו..#karatekid

A post shared by arik zeevi (@arikzeevi) on

“הבחור משמאל הוא בחור יהודי שהתאמן קראטה בצ׳יינה טאון. הוא עשה זאת מכיוון שהיה ילד קצת חלש וביישן ולא פעם נטפלו אליו נערים גדולים יותר” כתב זאבי, “הסיבה שאני מספר לכם את זה היא שאחיו הגדול, רוברט קאמן, החליט לכתוב על כך תסריט כשאחיו הקטן מהווה השראה לדמות הכוכב של הסרט. שם הסרט: קרטה קיד..הדמות של מר מיאגי, אגב, נכתבה בהשראת מאמנו ובנוסף לכל, את פס הקול של הסרט כתבה הבחורה”.

מייצג בכבוד גם אחרי הפרישה (אינסטגרם)מייצג בכבוד גם אחרי הפרישה (אינסטגרם)

האם נראה בקרוב את סרט הג’ודו הישראלי? אנחנו מחכים בסבלנות..

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה