כשהיא ללא מאמן קבוע ולאחר פיטוריו של המאמן רן קוז'וק, מכבי נתניה תתארח מחר אצל הפועל חיפה במטרה לצבור שלוש נקודות. אלא שיממה למשחק, ONE מספק לכם הצצה אל מאחורי הקלעים, במה שמתחולל אצל היהלומים ביום שאחרי ולפני פיטורי המאמן.

נתחיל בהחלטה: בניגוד לפעמים קודמות, מי שלקח את ההחלטה באופן יחידני, היה הבעלים אייל סגל. סגל, שהיה קשוב היטב לרחשי הקהל, הבין שבמצב העניינים הנוכחי ולאור חוסר התמיכה כלפי המאמן מצד הקהל, יש להפסיק את השידוך.

קוז'וק, הספיק עוד להעביר את אימון הבוקר, ללא ידיעה על העתיד לבוא והספיק לערוך שיחה עם שחקניו: "בסופו של דבר, אנחנו חייבים לחשוב מעבר לאמונה. צריכה להיות אחריות: שלי אבל גם שלכם. כולם פה שיחקו ובמשחק הבא ישחקו אלו שארגיש שהם שם בשביל המועדון מעבר לטובתם האישית".

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (אופיר מגדל)שחקני מכבי נתניה מאוכזבים (אופיר מגדל)

בסיום האימון, נקרא המאמן לחדרו של נציג הבעלים והיו"ר, גיל לב, שם המתינו גם המנהל המקצועי אלמוג כהן והמנכ"ל אסף גביש, שעודכנו על המהלך מצד סגל. בניגוד לפעמים קודמות, סגל קיבל את ההחלטה לבד, ללא שיידע את המנהל המקצועי, כאשר קוז'וק קיבל את המסר שלמרות ההערכה לעבודתו, התוצאות לא עלו בקנה אחד עם הרצונות. ההפתעה, חילחלה גם אצל השחקנים שהודו: "כמה הקהל חזק".

בכלל, נראה שההחלטה של סגל, ללא התייעצות עם המנהל המקצועי, משמעה שכהן מקבל את המסר שהוא בדרכו החוצה. כזכור, הוא מסיים את חוזהו בתום העונה, כאשר לאור מצב העניינים, נראה שהוא לא ימשיך, כאשר לפי הלך הרוח, אף אחד לא יופתע גם אם הדבר יקרה אפילו בקרוב. מה גם, שנראה שגם כהן עצמו לא ירצה להמשיך בקונסטולציה הנוכחית לעוד עונה וייתכן וזו עונתו האחרונה בשורות היהלומים.

גם למעמד הוצאת ההודעה לתקשורת יש משמעות: בני משפחתו של המאמן, קיבלו את ההודעה על הפסקת עבודתו דרך האתרים השונים, כשגם אנשי הצוות המקצועי לא ידעו על הדבר והתעדכנו שלא דרך המועדון. נראה שלא כך צריך להתנהל מועדון מסודר, כאשר גם השחקנים הבודדים שעוד נשארו במתחם, הספיקו לפגוש את קוז'וק ונראו בהלם מההחלטה. חלקם הבודד, דוגמת איגור זלאטנוביץ' וג'ואל אבו חנא, נותרו במתחם.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם רן קוז'וק (ראובן שוורץ)שחקני מכבי נתניה חוגגים עם רן קוז'וק (ראובן שוורץ)

אם להסתכל על מערכת היחסים בתוך נתניה, אי אפשר להיות מופתע מאוד מפיטוריו של קוז'וק: כבר לאחר משחק התיקו מול בני סכנין, התקיימו דין ודברים בינו לבין נציג הבעלים גיל לב, כאשר העניינים נרגעו בהמשך. בכלל, נראה כי מאז הגיע לב למועדון, קיימת מתיחות פנימית בין הגורמים השונים, כשגם הליכי הפיטורים האחרונים, גם של קוז'וק וגם של בני לם, לא עברו בצורה חלקה.

צריך לזכור: בתקופת ניב גולדשטיין, שהיה האיש החזק במועדון, נתניה עבדה כמקשה אחת בצוותה עם סגל, כהן ולם או לחלופין עם ברדה ודראפיץ', מכבי נתניה הנוכחית משוסעת והאינטריגות השונות מבעבעות מבפנים.

ועכשיו לשאלה החשובה באמת: מי יעמוד על הקווים: ראשית, קוז'וק פוטר ללא אף מאמן סגור שיחליפו. כהן, כפי שכבר פרסמנו, סירב לרדת לקווים, כאשר בנתניה פנו למאמן קבוצת הנוער דן רומן, שידריך את הקבוצה בשבת והוא צפוי להחזיר תשובה בקרוב. בין השיקולים, עומד עניין הזמניות, שכן רומן, שעם הגעתו לתפקיד, קיבל הבטחה כי יקודם לבוגרת אם לא יהיה לה מאמן, רוצה לקבל צ'אנס הוגן כמו שקיבל קוז'וק ולא להיות מאמן זמני. רומן אגב, קיבל הצעה לשמש כמאמן הראשי של עירוני ראשל"צ, אך סירב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה