בעלי הפועל תל אביב – האחים שרון ואיציק ניסנוב, זאב גרינברג ובועז תושב – צפויים לקיים ישיבת דירקטוריון אחרי ראש השנה, בסוף השבוע הבא, בנוגע לתקציב המועדון, כאשר מסתמן כי בעקבות העובדה שנמכרו כ-4,600 מנויים ולא 6,000 כפי שתוכנן, כמו גם בשל מכירת הכרטיסים המאכזבת, נוצר פער בתקציב המועדון של כ-4 מיליון שקלים.

לפי הנתונים שהפועל ת”א פרסמה בנוגע לתקציבה, הצפי ממכירת מנויים עומד על 7 מיליון שקלים נטו וכ-8.5 ברוטו. עד כה, הפועל ת”א הכניסה כ-4.5 מיליון ממכירת אותם 4,600 מנויים, כך על פי אנשי המועדון, וכך נוצר פער של כ-4 מיליון שקלים, עליו ידונו הבעלים בשבוע הבא.

רפואה: היינו מחויבים, ניצחנו בצדק

בנוגע למשחק הבית האחרון של הפועל ת”א, הראשון בליגת העל לעונה הנוכחית, מול הפועל חיפה – נמכרו כ-1,200 כרטיסים בלבד לאוהדי הקבוצה, בעוד החיפאים קנו פחות או יותר את אותה הכמות לאצטדיון המושבה. אם הקצב הנוכחי יימשך, גם בצפי הכרטיסים ייווצר פער, כאשר הפועל ת”א ציינה בתקציבה כי היא מצפה ל-3.1 מיליון שקלים נטו.

כזכור, לפני המשחק, וכן במהלך גביע הטוטו, אוהדי הפועל ת”א התרעמו על המחירים הגבוהים של הכרטיסים והמנויים – 104 שקלים למבוגר בשערים 10-14 ו-54.5 שקלים לילד/נוער/חייל/אישה באותם היציעים, כאשר מדובר על הזמנה מהאינטרנט, בעוד העלות המקורית בקופות עומדת על 45/90 שקלים. בשער 5 המחיר יעמוד על 126 שקלים כולל עמלת אינטרנט/טלפון.

אוהדי הפועל ת"א (איציק בלניצקי)אוהדי הפועל ת"א (איציק בלניצקי)

כידוע, הכעס של אוהדי הפועל ת"א נובע מהעובדה שהנהלת המועדון בחרה שלא לנהוג במדיניות המחירים האחידים ובכך, הם צריכים לשלם את אותם המחירים גם במשחקי החוץ ולא רק במשחקי הבית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה