אחרי הניצחון הגדול 0:3 על מ.ס אשדוד במסגרת בית 2 של גביע הטוטו והבטחת הכרטיס לחצי גמר המפעל, שם יפגשו ככל הנראה את יריבתם העירונית, מכבי תל אביב לדרבי מרתק, בהפועל תל אביב ממשיכים לעבוד בצורה רצינית על חיזוק הסגל לקראת פתיחתה של ליגת העל.

בקבוצה ממשיכים לחפש מחליף לאדבינאס גירדבאיניס, בלם נבחרת ליטא שקיבל הודעה לחפש קבוצה אחרת, כאשר ל-ONE נודע כי מי שהוצע לאדומים הוא אולריש מלקה, בלם וקפטן הנבחרת הצעירה של חוף השנהב שמשחק באקנאס הפינית.

אולריש מלקה במדי חוף השנהב (אינסטגרם)אולריש מלקה במדי חוף השנהב (אינסטגרם)

קובי רפואה התייחס בסיום המשחק ללוח המזנים הצפוף של קבוצתו ולמפגש אפשרי נגד הצהובים בשלב הבא: ״אני מאוד גאה בשחקנים. לשחק בלוח זמנים הזה זה לא פשוט, אם יהיה דרבי אז נבוא מוכנים כמו שאנחנו באים לכל משחק. צריך להבין שהפועל תל אביב שיחקה ארבעה משחקים בתשעה ימים וזה לא דבר פשוט. שלטנו במשחק, היינו עדיפים על היריב וזה מה שחשוב. הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל זה איזון ואני מחפש כל הזמן את האיזון בקבוצה שלי״.

רפואה: נבוא מוכנים לדרבי

מאמן המפסיד, בלגויה מילבסקי, יודע שלקבוצתו יש עוד הרבה עבודה לקראת פתיחת הליגה: ״אם נשחק כמו היום יהיה לנו קשה בליגה אבל זה עדין הכנה בשבילנו. יש לנו בעיות בעיקר בהגנה ואני לא מרוצה מזה. שיחקנו במחצית השנייה קצת יותר טובה והגענו למצבים אבל לא הבקענו. אנחנו צריכים שלושה-ארבעה שחקנים לפחות, אני לא מופתע, עשינו משחקי הכנה טובים בסלובניה ואם השחקנים שלי התמודדו עם קבוצה כמו ספרטק מוסקבה אז הם יכולים להיות טובים בליגה״.

בלגויה מילבסקי (שחר גרוס)בלגויה מילבסקי (שחר גרוס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה