הפועל תל אביב עומדת להנחית בישראל רכש שמיני בחלון ההעברות, כאשר ל-ONE נודע לראשונה כי אדבינאס גירדבאיניס, בלם נבחרת ליטא בן ה-25, חתם היום (רביעי) על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. 

המנהל המקצועי של פיאסט גליביצה, מאצ'יי סמלובסקי, אישר ל-ONE את הידיעה ואמר: "אתמול שחררנו את גירדבאיניס מהחוזה והוא כרגע לא תחת חוזה. אדי חופשי לשחק בישראל".

גירדבאיניס, שצפוי לנחות בישראל מחר לצורך בדיקות רפואיות, הושאל בעונה שעברה לטום טומסק הרוסית (12 הופעות) והוא שייך לפיאסט גליביצה הפולנית במדיה ערך 15 הופעות לפני שנתיים. בין 2014 ל-2016 שיחק בליגה הספרדית השנייה במדי מארבייה (16 הופעות) והחל את הקריירה באקרנאס הליטאית (8 הופעות). בנבחרת ליטא הוא ערך 14 הופעות עד כה, כשהופיע עם נבחרתו במוקדמות מונדיאל 2018.

צירופו של הבלם הליטאי משמעותו כי בסגל של הפועל ת"א יש כעת ארבעה זרים, ביחד עם רוז'ר ברנרדו, פייסל מוליץ' ומרווין פירסמן, כאשר זר נוסף אמור להצטרף להתקפה. בנוסף, גירדבאיניס צפוי לגבות את אדי גוטליב ואוראל דגני במרכז ההגנה ואף לאפשר למי מהם לשחק כקשר אחורי לפי הצורך, או במקרה של דגני גם כמגן ימני. הליטאי הוא שחקן הרכש השמיני אחרי אחמד עאבד, רועי זיקרי, רז כהן, רוז'ר, עמירן שקלים, רובי לבקוביץ' וירין פרץ.

בתוך כך, מי שיערוך הערב אימון בכורה במתחם חודורוב הוא אחמד עאבד, שנחת הלילה בישראל לאחר ששהה בטורקיה לצורך השגת השחרור שלו מקבוצתו גירסונספור, כאשר הוא שוחרר מאימון הבוקר כדי להתארגן בביתו בנצרת לפני שיגיע לוולפסון בערב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה