11 ימים לאחר מעצרו המתוקשר, הותר הלילה (שישי) לפרסום כי הבעלים של הקבוצה מליגת העל שנעצר בחשד לביצוע שורה של עבירות כלכליות הוא ברק אברמוב – הבעלים של בני יהודה – שנמצא כעת במעצר בית. אברמוב מיוצג על ידי עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני.

נציגו של אברמוב, עו”ד חצרוני, אמר לאחר הסרת צו איסור הפרסום ושחרורו של בעלי בני יהודה למעצר בית: “אנו מברכים על שחרורו של ברק, הוא ענה לכל אשר נשאל ויש לקוות כי התיק כנגדו ייגנז במהרה”.

עו"ד שחר חצרוני (נעם מורנו)עו"ד שחר חצרוני (נעם מורנו)

כזכור, אברמוב נעצר ביום שני שעבר במסגרת חקירה נרחבת של משטרת ישראל יחד עם שבעה חשודים נוספים, ועוד באותו יום הוארך מעצרו בשמונה ימים, כאשר גם צו איסור הפרסום על שמו הוארך. השבוע, הוארך שוב מעצרו בארבעה ימים וכעת האיסור על פרסום שמו תם.

במשטרה חושדים שהבעלים של הכתומים מעורב לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לפשע ושורת עבירות כלכליות, בהן עבירות מס, עבירות על פי חוק מע”מ וכן עבירות הלבנת הון. יש לציין שלעבירות בהן חשוד הבעלים אין קשר לקבוצה עצמה.

ברק אברמוב (נעם מורנו)ברק אברמוב (נעם מורנו)

העבירות לכאורה קשורות למזנונים באצטדיונים של סמי עופר, טדי, פיס ארנה בירושלים ובספארי ברמת גן. על פי המשטרה, הבעלים משמש כפלטפורמה לפעילות פלילית באצטדיון סמי עופר. החשוד ביחד עם אחרים, שימש כפלטפורמה ובכיסוי של חברות בבעלותו למעשי מרמה נגד גופים ציבוריים. היקף הלבנות ההון המדוברות מוערכות בעשרות מיליונים.

עוד טוענת המשטרה כי החשוד ביחד עם אחרים, שימש כאיש קשר למכרזים עבור אחרים שהיו אמורים להפיק רווח מכך. עיקר הרווח מגיע מעבירות המס, במשטרה סבורים שגם החשוד נהנה מפירות העבירה וצבר דרכה רווחים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה