המפץ הגדול של הכדורגל העולמי הגיע. ריאל מדריד הודיעה הערב (שלישי) רשמית על מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס. בכך הגברת הזקנה רושמת את ההחתמה של הכוכב הכי גדול של ריאל מדריד בעשור האחרון, שיצטרף לאלופת איטליה בשבע השנים האחרונות וינסה להעביר את גביע האלופות מבירת ספרד לטורינו אחרי הפסקה של 22 שנה.

הבדיקות הרפואיות והצגתו הרשמית של CR7 בטורינו, יתרחשו בשבוע הבא. סכום ההעברה הרשמי הוא 112 מיליון יורו – 100 מיליון יורו סעיף שחרור ייחודי לאיטליה, ועוד 12 מיליון יורו שהוגדרו כדמי סולידריות, כך הודיעה יובנטוס, כאשר הכסף  יועבר בשני תשלומים. חוזהו של השחקן נחתם לארבע שנים – עד גיל 37. 

הליגה האיטלקית תשודר החל מהעונה הקרובה בערוץ ONE2 בפרטנר TV, באיכות שידור HD.

המעבר של הכוכב הפורטוגלי, אלוף אירופה גם עם נבחרתו למי ששכח, נרקם במשך תקופה לא קצרה והקפיץ את מניות המועדון ב-25 אחוז עוד לפני החתימה הרשמית. סימנים גדולים על מעברו של CR7 היו הפרסום של “אס” על כך שרונאלדו כבר בחר לעצמו אחוזה בטורינו ושחולצות עם שמו כבר הודפסו ויצאו למכירה.

נפרדים מרונאלדו: מיטב השערים מהעונה

כריסטיאנו רונאלדו הגיע לריאל מדריד ב-2009 אחרי שש שנים במנצ'סטר יונייטד בהן זכה בשלוש אליפויות פרמייר ליג, גביע אנגלי וליגת אלופות אחת, כשהוא מבקיע 84 שערים ב-196 משחקים. בריאל הוא שדרג משמעותית את כמות ההבקעות שלו עם 311 גולים ב-292 הופעות, שהובילו את הבלאנקוס לזכייה בשתי אליפויות ספרד, שני גביעי מלך וארבע זכיות בליגת האלופות, כולל שלוש האחרונות ברציפות. 

כעת, אחרי שהודח עם נבחרת פורטוגל שלו מהגביע העולמי בשלב שמינית הגמר עם הפסד לאורוגוואי, CR7 מצטרף לקבוצה הלוחמת של מסימיליאנו אלגרי במטרה לעזור לה לזכות באליפות סרייה A שמינית ברציפות ואולי חשוב מכך, להחזיר את הגביע עם האוזניים הגדולות לטורינו אחרי למעלה מ-20 שנה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה