הפועל תל אביב, שצירפה בקיץ את רועי זיקרי ורז כהן לקראת העונה הבאה ומנסה להחתים את עומר דמארי, ז'אורז'יניו, מהראן ראדי ורובי לבקוביץ', עושה מאמצים לצרף גם את האקס רועי גורדנה, קשר בני יהודה בעונה וחצי האחרונות.

יש לציין כי בעלי הפועל ת"א דוחפים לכיוון של גורדנה, אקס האדומים ומי שעלה לבוגרים ב-2007 ושיחק בקבוצה עד 2014, כשמועמד נוסף הוא לירוי צעירי, קשר מכבי פתח תקווה בשנתיים האחרונות. על מועמדותם של שני הקשרים פורסם לראשונה ב-ONE.

לירוי צעירי. יעבור לתל אביב? (עמית מצפה)לירוי צעירי. יעבור לתל אביב? (עמית מצפה)

גורדנה בן ה-27, שסיים חוזה בבני יהודה וכרגע חופשי, מעורר עניין בקרב מספר קבוצות בליגת העל, אבל במתחם חודורוב מאוד רוצים לראות את הקשר, ששיחק בנוער של הפועל ת"א, חוזר הביתה. צעירי, שגם הוא חופשי, מבוקש במכבי פ"ת ואלישע לוי רוצה להשאירו בקישור יחד עם רומאריו פירס, אבל טרם התקיימה פגישה בין הצדדים והוא בוחן את האפשרויות שלו.

בתוך כך, מלבד פייסל מוליץ' ודור חוגי, עליהם האדומים צריכים לממש את האופציה, אם וכאשר, האופציה על עדן הרשקוביץ’ ואיציק שולמייסטר מסתיימת בסוף החודש ואם הפועל ת"א תרצה לממש אותה היא תצטרך לשלם עוד למעלה מ-140 אלף שקלים על כל אחד מהם כמענק חתימה, בחוזה שנחתם עוד לפני קבוצת ניסנוב, גרינברג ותושב, משמע לפני תקופת הפירוק.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה