קפטן נבחרת ישראל עומרי כספי, הליגיונר שלנו ב-NBA, ורכז נבחרת יוון ניק קלאת’ס, יפספסו את המפגש הבא במוקדמות אליפות אירופה 2019 שצפוי להתקיים ב-28 ביוני בהיכל מנורה מבטחים, גורמים אישרו למערכת ONE. במקביל, מעבר להיעדרותו של כוכב מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, גוברים הלחשושים כי גם פורוורד אולימפיאקוס גיורגוס פרינטזיס לא צפוי להגיע לישראל להתמודדות. 

כספי, כידוע, רשם 53 הופעות העונה במדי אלופת המערב גולדן סטייט ווריורס, שמתמודדת בימים אלה נגד לברון ג'יימס וקליבלנד קאבלירס בסדרת הגמר של ה-NBA, אלא שהוא לא שיחק כדורסל פעיל מאז חודש מארס, ואוטוטו שלושה חודשים שלמים יעברו מאז שיחק ברמה המקצוענית.

כספי נפצע בברכו ולא הצליח ממש להתאושש. ואז, כשהוא היה כבר לקראת חזרה למגרשים, פציעה של סטף קארי הובילה להחתמתו של מוביל כדור, ושחרורו של הישראלי, שהחל להריח פלייאוף וטבעת אליפות. גם העובדה שהינו שחקן חופשי בפגרה ללא חוזה ב-NBA גורמת לסברה שלא ירצה לסכן את עצמו.

כאמור, מכת נוכחות תהיה גם אצל היוונים. פרינטזיס סיים את העונה הסדירה עם יותר זמן על הספסל מאשר על המגרש כשהוא זוכה לטיפולים ברגליים ובגב.  בפלייאוף הוא כבר שב לפורמה מלאה, אבל  לא ידוע סופית אם יגיע לישראל או ירצה לנוח.

לגבי קלאת’ס? לרכז העל של פנתינייקוס, שהוזכר העונה באותה נשימה עם לוקה דונצ'יץ' במירוץ ל-MVP, מחויבויות אישיות קודמות שכנראה מונעת ממנו הגעה ארצה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה