ברק יצחקי יפרוש הערב (שלישי, 21:00) מכדורגל. זה יהיה משחקו האחרון של החלוץ כשחקן מכבי תל אביב ולאחריו הוא יתחיל בתפקידו החדש - יועץ למנכ"ל בן מנספורד, אשר חלק מתפקידיו יהיו גם לשמש כסקאוט מוביל, אחראי על פיתוח וקידום שחקנים ועזרה בניהול הטכני של המועדון. המטרה בסופו של יום תהיה להכשירו לעמדת המנהל הספורטיבי של המועדון מקריית שלום, כפי שנחשף ב-ONE.

אבל, יצחקי לא לבד. ל-ONE נודע בלעדית כי בימים האחרונים שוהה בישראל ג'ון פארק. הסקוטי, ששימש במשך כמעט עשור, מ-2007 ועד 2016, כאחראי גיוס ואיתור כישרונות בסלטיק, עשוי לסייע לצהובים באיתור זרים ראויים ומתאימים לכדורגל הישראלי, אך כאלה שגם יוכלו לשדרג את המועדון כלכלית - כך מקווים בקריית שלום. 

ברק יצחקי מודיע על פרישה ממשחק פעיל

פארק, עשה את התפקיד הזה בדיוק בסקוטלנד כאשר בין היתר איתר, המליץ וסייע למועדון הסקוטי לצרף שחקנים כמו וירג'יל ואן דייק (שהפך עם השנים לבלם היקר ביותר בתבל), ויקטור וואניימה, טום רוגיץ' ומוסא דמבלה. בעברו שימש כמנהל פיתוח הנוער של היברניאן וגם שם עברו תחתיו שחקנים איכותיים כמו סקוט בראון. 

פארק נצפה בישראל בשבוע האחרון במספר מוקדים, כאשר ביום ראשון שהה יחד עם המנכ"ל בן מנספורד באצטדיון הי"א וצפה במשחק של מ.ס אשדוד ועירוני קריית שמונה. הוא עקב אחרי המושאל של מכבי ת"א, שחר פיבן, אך נוכחים במקום ציינו כי גם חווה דעה על נייג'ל האסלביינק, חלוצה ההולנדי של ק"ש. כמו כן, פארק עקב אחרי אור אינברום שצפוי להיות מושאל לליגת העל גם בקיץ הקרוב.

ג'ון פארק צופה במשחק בין אשדוד לק"ש (מערכת ONE)ג'ון פארק צופה במשחק בין אשדוד לק"ש (מערכת ONE)

בכל אופן, הוא אמור לכאורה לסייע למועדון הצהוב בשלב הראשוני למצוא שלושה זרים מתאימים, עד אשר יתקבלו החלטות על פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון. במועדון מקריית שלום טוענים כי יצורפו שלושה זרים לפחות עם אופציה לחמישה בחלון הנוכחי, אך הם מאוד תלויים בהתפתחויות סביב השוער והחלוץ.  כאן יש לציין, פארק לא עתיד להחזיק בתפקיד רשמי בשכר במועדון הצהוב, אלא שבמכבי ת"א מקווים להזער בידע שלו ובהכשרתו המקצועית בכל הנוגע למציאת שחקנים זרים. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה