אחרי שלוש שנות היעדרות, אליצור נתניה תשחק שוב בליגה הלאומית בכדורסל. הקבוצה מעיר היהלומים השלימה הערב (רביעי) 1:2 בסדרת גמר פלייאוף הליגה הארצית מחוז צפון עם 77:87 במשחק החוץ באולם אורנים שחתם את הסדרה המותחת ועלתה לליגת המשנה.

הקבוצה של עידן פלדה רשמה את ניצחון החוץ השני שלה בסדרה המותחת מול רמה”ש, שיכולה להיות מאוד מאוכזבת מכך ששמטה את יתרון הביתיות איתו הגיעה לסדרה על הכרטיס לליגה הלאומית. למי ששכח, בעונה שעברה כשלה נתניה בסדרת הגמר מול מכבי קריית מוצקין שהעפילה ללאומית אחרי ניצחון סופר דרמטי בקופסל.

היא שלטה במשחק המכריע של הסדרה בצורה כמעט בלעדית וברחה ליתרון מבטיח במהלך הרבע השני בדרך ל-30:44 בהפסקה. ברבע השלישי גל איתן היה נפלא והפער כבר נשק ל-20 נקודות. ברבע האחרון לא הצליחה הקבוצה מהשרון לחזור למשחק למעט כמה הבלחות שרק הקטינו את ההפרש מעט ובסיום הקבוצה של פלדה הבטיחה את העלייה המתוקה. לירן מורן הצטיין עם 25 נקודות, רז אדם הוסיף 16, איתן ומתן נאור תרמו 13 כל אחד.

כזכור, אליצור נתניה היא הגרסה החדשה של ברק נתניה, אותה קבוצה שפורקה ב-2015 אחרי שנקלעה לקשיים כלכליים קשים, בגינם נאלצה לוותר על מקומה בליגה השנייה. אך כעת, אחרי שלוש שנות בנייה, היא שוב על המפה. כבר עכשיו ברור שעם ההעפלה, עידן פלדה ימשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה בליגה הלאומית, בה הוא צבר ניסיון רב, במיוחד כמאמנה של מכבי ‘איתי’ באר יעקב. גורמים בקבוצה אישרו את העניין ל-ONE.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה