בפעם האחרונה כמאמן ארסנל, ארסן ונגר הגיע היום (ראשון) לאצטדיון אולד טראפורד וקיבל כבוד לו הוא ראוי. זה אמנם נגמר ב-2:1 ליונייטד, אך לשני הצדדים התוצאה לא ממש שינתה, כי את מרבית תשומת הלב תפס המאמן הצרפתי, שכאמור יעזוב בתום העונה את ארסנל אחרי 22 שנים.

22 שנה הוא הגיע לתאטרון החלומות כמאמן היריב. לרוב עמד מול סר אלכס פרגוסון לאחת היריבויות ספורט הגדולות שנראו, בשנים האחרונות היה ז’וזה מוריניו שעמד מן הצד השני. עוד לפני השריקה ונגר זכה לכבוד ואף קיבל מגן הוקרה מפרגוסון.

ז'וזה מוריניו וארסן ונגר. מתי ייפגשו שוב? (רויטרס)ז'וזה מוריניו וארסן ונגר. מתי ייפגשו שוב? (רויטרס)

“הוא אימן כאן 22 שנים, אף אחד לא יעשה את זה שוב”, אמר פרגוסון על יריבו בעבר. “בעולם הכדורגל המודרני זה לא פשוט לאמן מועדון אחד כל כך הרבה זמן. צריך להיות אדם יוצא מן הכלל כדי לעשות את זה וזה מה שארסן”.

“מלבד הכישורים שלו כמאמן, הוא הוכיח סיבולת מאוד גבוהה”, פירגן הסקוטי למאמן הצרפתי. בימים שלי ביונייטד, היו לנו מספר ויכוחים, אבל תמיד כיבדנו אחד את השני ומאוד אהבתי אותו, כי הוא עשה עבודה מדהימה בארסנל. כיום אנחנו אוכלים ארוחת ערב ביחד פעם בשנה במפגש מאמנים בשווייץ. אני חושב שעכשיו הוא יקבל את הכבוד שמגיע לו, כל אוהד ארסנל יהיה שמח עבורו והם יבינו את זה בשבועות הקרובים”.

ארסן ונגר. כבר לא יהיה חלק מהיריבות הגדולה (רויטרס)ארסן ונגר. כבר לא יהיה חלק מהיריבות הגדולה (רויטרס)

ונגר עצמו אמר על המחווה: “האמת שהופתעתי, אתה לא מדמיין שזה יקרה, אבל החיים תמיד מפתיעים אותך. זה היה מאוד נחמד ונהנתי מזה. הגעתי לכאן כל כך הרבה פעמים, בפעם הבאה יישב בכסא הזה מישהו אחר ויקבל במקומי את האווירה העוינת”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה