הבלם ההולנדי, אטיין ריינן, ימשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה, כך הודיע היום (ראשון) המועדון. כזכור, ריינן החליף את רמי גרשון במחצית המשחק מול הפועל אשקלון (1:2). המשמעות: מי שעשוי לשלם את המחיר בתום העונה הוא אליסון דוס סנטוס.

רוטן מסביר מדוע זעם ובעט כדור לעבר דמארי

המנהל המקצועי, מוחמד אלאך, אמר: "מאז הגעתו לישראל, אטיין התאקלם בצורה טובה מאוד ומהירה בחדר ההלבשה ובמדינה. באימונים ובדקות שקיבל במשחקים, הוא הראה יכולות ואיכויות. היכולת והאישיות שלו כאדם, מרכיבים את סוג השחקנים שאנחנו מחפשים למועדון".

ריינן עצמו אמר: "הייתי מאושר לקבל את ההודעה שאני ממשיך פה. מאוד רציתי להישאר, דווקא בתקופה קשה התחברתי למועדון הזה מאוד. לאנשים פה, לאוהדים. המשפחה שלי מאוד אוהבת את ישראל ומאוד רצתה להישאר. אני מודה למכבי חיפה שהחליטו להשאיר אותי. יש פה פוטנציאל אדיר. העונה הזאת הייתה עונה מאוכזבת. ואני מאוד רוצה להיות בקבוצה שתחזיר את מכבי חיפה למקום בו היא צריכה להיות”.

כזכור, המאמן פרד רוטן הסביר לאחר המשחק את החילוף של גרשון בריינן: “הלכתי לפי מה שראיתי באימונים ולפי מה שראיתי הייתי מרוצה מרמי. אחרי שהתחיל המשחק החלטתי לשנות ואטיין בהחלט נתן טיפה יותר ועזר לנו לנצח”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה