עומרי כספי שוחרר הבוקר (ראשון) משורות גולדן סטייט ווריירס, אלופת ה-NBA, כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי. זאת, כדי לפנות מקום לחוזה החדש של קווין קוק, רגע לפני הפלייאוף. הלילה, ב-126:120 לניו אורלינס, כספי שוב נעדר בשל הנקע ממנו הוא סובל בקרסול ימין, פציעה שגרמה לו להחמיץ כבר 11 משחקים העונה.

כספי בן ה-29, שחתם בגולדן סטייט בחודש יולי 2017, השלים תשעה חודשים במדי הווריירס. בהודעה הרשמית של המועדון צוין כי כספי שיחק 53 משחקים בקבוצה, עלה שבע פעמים בחמישייה העונה ורשם ממוצעים של 5.7 נקודות למשחק, 3.8 ריבאונדים ואסיסט אחד בממוצע של 14 דקות למשחק.

בשל העובדה ששוחרר אחרי 1 במרץ, כספי לא יוכל לחתום בקבוצה שמתמודדת בפלייאוף ולמעשה סיים את העונה. החדשות המנחמות: אם גולדן סטייט תזכה באליפות, כספי יקבל טבעת אליפות.

קפטן נבחרת ישראל, שהחל את הקריירה במכבי תל אביב ועבר גם בהפועל גליל עליון, ידוע כמובן כישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם. הוא הגיע לסקרמנטו כבחירה מספר 23 בדראפט בשנת 2009 ומאז עבר גם בקליבלנד, יוסטון, שב לקדנציה נוספת אצל הקינגס, ושיחק גם בניו אורלינס, מינסוטה וגולדן סטייט הייתה התחנה השישית שלו ב-NBA.

חיובים: זהבי וכספי בתחרות שלשות
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה