מכבי תל אביב חזרה בימים האחרונים לאימונים במטרה להרים את השחקנים אחרי המבוכה בליגה מול עירוני נס ציונה ורגע לפני מפגש היורוליג נגד אנדולו אפס ומיודענו סוני ווימס מחר (חמישי, 19:30). 

מעבר לשיחות עם המאמנים, השחקנים קיימו אסיפה קבוצתית ללא הצוות המקצועי והניהולי, בה פייר ג'קסון, שלא התלבש מול הכתומים, ניסה להרים את השחקנים ודאג להעביר להם מסרים שהאחריות היא עליהם לא פחות מאשר על המאמנים. במקביל, אמש ניסו הצהובים לארגן ערב באולינג לשבור שגרה, אבל הרעיון לא צלח ונפל בשנייה האחרונה.

ספאחיה: טבעי שההנהלה לא מרוצה

הצהובים נמצאים במומנטום שלילי ובסדרה של הפסדים שמעלים נשכחות מהעונות האחרונות ומערערים את מעמדם של לא מעט גורמים במערכת. חשוב להדגיש, בניגוד לדיווחים, ניקולה וויצ'יץ' ונבן ספאחיה משדרים על אותו הגל והגיבוי הניהולי שמקבל המאמן מעיד על יציבות בשדרה המקצועית. "טבעי שההנהלה לא מרוצה מהשבועיים האחרונים וממצבה של הקבוצה, אבל הם תומכים בי ואני לא חושש למעמדי", סיפר הקרואטי.

עוד התייחס ספאחיה לחרושת השמועות סביב נושא הסגל: "מעולם לא פניתי להנהלה לשחרר את נוריס קול. גם לא ביקשתי שחקני חיזוק, אני לא יודע מאיפה או למה זה פורסם, וזה לא הדלפה ממכבי, כי כשמדליפים לרוב המידע הוא אמיתי, ופה מדובר בסיפור שאין לו אחיזה במציאות ואני לא יודע למה ממציאים דברים". 

פייר ג'קסון (איציק בלניצקי)פייר ג'קסון (איציק בלניצקי)

הבעיה של מכבי היא שבאסקוניה נושפת בעורפה ומחפשת לגנוב לצהובים את הכרטיס לפלייאוף ממקום 8 בטבלה. שחקנים בקבוצה יודעים שצפוי להם לו"ז רצחני והפסד בטורקיה עלול לגרום למערבולת שתוביל להדחתה מתמונת ההצלבה. 

שימו לב ללו"ז המשחקים הנוח הצפוי לבאסקוניה עד סיום העונה ביורוליג, דגש חשוב - רוב היריבות שלה קבוצות תחתית: ולנסיה, ז'לגיריס, באמברג, ברצלונה, מכבי (ב), אנאדולו אפס. 

וויצ'יץ', ספאחיה (איציק בלניצקי)וויצ'יץ', ספאחיה (איציק בלניצקי)

עכשיו תראו את הגיהינום של אנשי מכבי, שבשיחות פנימיות לא יודעים מאיפה בסיטואציה הנוכחית הם יגרדו ניצחונות: אנאדולו אפס, הפועל ירושלים, חימקי מוסקבה, הפועל חולון, פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס, באסקוניה (ח), ולנסיה. 

"יש לנו לו"ז מאוד מאתגר וקשה ואנחנו לא בכושר הכי טוב אבל אי אפשר להיות במשבר לנצח. אם אנחנו מפסידים לנס ציונה מה אתה רוצה שאגיד לקראת אנאדולו אפס? זה כאב, אבל אין תירוצים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה