כשהם פוזלים לצמרת ומגלים יכולת טובה בשבועות האחרונים, ואחרי שרשמו העונה ניצחונות על הטריו המוביל בטבלת הליגה, ל-ONE נודע כי הפועל תל אביב מגששת בחו"ל במטרה למצוא אלטרנטיבה לרכז טיי מקי.

אמנם דני פרנקו שומר אמונים לאמריקאי עמו זכה באליפות במדי הפועל ירושלים, אבל ישנם לא מעט גורמים בקבוצה שמאמינים כי ההבדל בין הסגל הנוכחי למועמדת לגיטימית לזכייה באליפות הוא שינוי מקצועי על המשבצת של מקי. 

גורם בקבוצה סיפר ל-ONE כי יש כעס כלפי הגארד, שהיה ליחיד בסגל שפספס בראשית החודש את האוטובוס לפעילות קהילתית בבית ספר אלמג'ד, במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. האדומים השכימו בשעה 07:30 להגיע לטייבה, אולם מקי - אחרי שיחות אזהרה ונזיפות טלפוניות מאנשי המועדון - הגיע עם רכבו כמעט שעתיים אחר-כך, דקות בודדות לסיום האירוע, ופספס את הצילומים הקבוצתיים.

טיי מקי בפעולה (איציק בלניצקי)טיי מקי בפעולה (איציק בלניצקי)

מקי בן ה-31 רושם העונה ממוצעים של 9.9 נקודות לצד 3.3 אסיסטים וכשהוא פוגע ב-23% בלבד מעבר לקשת. הוא מרבה להתבודד, ולא ממש התחבר לחבריו בחדר ההלבשה. שחרורו מותנה בגילוי הכישרונות ורמת השחקנים שהצוות המקצועי ימצא בחו"ל, אולם למרות ההססנות וההתלבטויות, פרידה היא בהחלט אופציה שלא נפסלת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה