התפתחות בחקירת קריסתה של הפועל תל אביב. המפרקים של הקבוצה הודיעו לבית המשפט כי נבדק הקשר והאחריות של מני ויצמן לניהול הקבוצה שבפירוק.

דני אלקנתי, היועץ הכלכלי של מני ויצמן, קיבל פנייה מהמפרקים של הקבוצה עו”ד שאול קוטלר ורו”ח חן ברדיצ’ב להגיע לחקירה ולתת עדות. לאחר שסירב, השניים פנו לנשיא בית המשפט המחוזי בת”א שיורה לאלקנתי להתייצב בפני המפרקים ולענות לשאלותיהם. אלקנתי הוא בכיר בבנק דיסקונט בשלוחה בלונדון.

בפנייה לבית המשפט, מציינים המפרקים כי  במסגרת החקירה נמצא על הפרק הקמת האצטדיון בבת ים, והלוואה שלקחה חברת סופרמטיסט של אמיר כבירי  מול חברת קוגיטו קפיטל שותף כללי בע”מ.

שאול קוטלר (רדאד ג'בארה)שאול קוטלר (רדאד ג'בארה)

המפרקים מוסיפים כי: ”במסגרת הליכים משפטיים אשר הגישה חברת קוגיטו, נטען כי אלקנתי שימש כיועץ פיננסי של מר מני ויצמן ובמסגרת זו אלקנתי נתן יעוץ ופעל מול המלווה חברת קוגיטו בע”מ. יצוין כי גם הקשר והאחריות של מר מני ויצמן לניהול החברה שבפירוק נבדק ע”י המנהלים המיוחדים ומסמכים שנתפסו ונחקרים שהעידו עוסקים בנושא זה”.

המפרקים, עו”ד קוטלר את רו”ח ברדיצ’ב מציינים בפנייה לבית המשפט כי אלקנתי קיבל זימון  לחקירה אך סירב וטען כי: “בידי המנהלים המיוחדים נפלה טעות, וכי אין לו כל קשר לתיק הפירוק”.

אך המפרקים השיבו לו כי חקירתו  נדרשת בקשר לעסקת ההלוואה אשר חתמה “החברה שבפירוק מול חברת קוגיטו, בה היה מעורב המשיב. למכתבים צרפו המנהלים המיוחדים דוגמא להתכתבות מייל של המשיב, בנושא הפרוייקט והקשר מול קוגיטו”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה