כ-150 אוהדי מכבי תל אביב ערכו הערב (חמישי) אירוע חגיגי באולם "ליאו" בראשל"צ בו ציינו את סגירתו של ארגון "GATE 11" בתום תריסר שנים של עידוד, כאשר החל מהעונה הבאה הם יאחדו כוחות עם גרעין "שער 7" ביציעים התחתונים בהיכל מנורה מבטחים. 

בין אורחי הכבוד היו הקפטן לשעבר גיא פניני שחתם בהפועל חולון, והרכז יוגב אוחיון שעזב לאלופת המדינה, הפועל ירושלים. השניים, כזכור, שמתאמנים בימים אלה עם נבחרת ישראל לקראת אליפות אירופה שיפתח בסיום החודש בת"א, רשמו זכיות רבות עם המועדון, והניפו לא מעט תארים, כשהשיא הוא כמובן הזכייה בטראבל החלומי בשנת 2014 עם דייויד בלאט. יוגב אוחיון: "אוהדי Gate 11 הזמינו אותנו כדי להיפרד כמו שצריך. הם העניקו לנו תמונה עם כל הרגעים היפים שעברנו ביחד בכל השנים במכבי תל אביב".

במהלך הערב הועלו לצפייה סרטונים ותמונות מהשנים האחרונות שכללו אירועים בולטים וזכייה בתארים, גופיות וחולצות שנתלו על הקירות, לצד תפאורה צהובה מיוחדת. גם הסנטר איתי שגב, השריד הבודד מהקבוצה מעונת הבלהות מאשתקד, הגיע כנציג השחקנים מהסגל הנוכחי. הבעלים דני פדרמן, מנהל קשרי הקהילה דורון ג'מצ'י, מנהל הקבוצה עמי ביטון, ומאמן הכושר רגב פנאן, כיבדו בנוכחותם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה