מכבי נתניה, שהפסידה אמש (שבת) 2:1 לגורניק לצ'נה הפולנית, ממשיכה לחפש חלוץ מרכזי לקראת העונה הבאה בליגת העל ולהשלים את מכסת ששת הזרים שלה. ל-ONE נודע כי אחד המועמדים להגיע לנתניה הוא החלוץ הגינאי אלחסן קייטה.

כזכור, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מחפשת חלוץ שכזה במשך כל הקיץ, כאשר לאנדרו ריביירו, החלוץ הברזילאי שהוחתם, צורף כ"זר השישי" של הקבוצה ובתור השקעה עתידית ומתוך הבנה כי הוא הוא יותר מתאים לכנף מאשר לרחבה. כעת, קייטה עשוי להצטרף לחוליית ההתקפה של נתניה הכוללת גם את ערן לוי, עדן שרם וברק בדש.

קייטה בן ה-25, חלוץ מאריטימו הפורטוגלית, החל את הקריירה עם ארבע עונות בליגה הצרפתית השנייה, השלישית והרביעית. תחילה עם מץ מעונת 2010/11, כאשר כבש במדיה ובמדי קבוצת המילואים שלה 34 שערים בשלוש עונות, ולאחר מכן במדי בולון, במדיה הרשית ארבעה שערים בעונת 2013/14. 

אחרי צרפת, עבר קייטה בליגות הראשונות בבלגיה (חמישה שערים ב-24 הופעות בליארסה), קפריסין (13 שערים ב-36 הופעות בארמיס) ואוסטריה (שני שערים ב-11 הופעות בסנט פולטן), עד שהגיע לפורטוגל. בעונה האחרונה, 2016/17, כבש שלושה שערים ב-11 הופעות (900 דקות).

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה