מכבי נתניה סיכמה עם הרכש השביעי שלה לקראת העונה הבאה בליגת העל. תומאס נילסן, הבלם הדני בן ה-27, ינחת היום (שלישי) בישראל ויחתום על החוזה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. עם נילסן, שהודה שלשום בראיון במולדתו כי הוא מנהל מו"מ על הארכת חוזהו בקבוצתו, גושרו הפערים הקטנים שהיו בנוגע לשכרו, מאחר שסלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מאוד התרשמו ממנו והוא יחתום בנתניה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

נילסן החל את הקריירה בקבוצת AB הדנית בעונת 2012/13 (שני שערים ב-26 הופעות), לפני שהצטרף לסנדפיורד הנורבגית, במדיה שיחק שלוש עונות ורשם 58 הופעות (שלושה שערים). הבלם בן ה-27 עבר לפלקנברג השבדית ב-2016 וכבש ארבעה שערים ב-28 הופעות. בעונה שעברה רשם שש הופעות ב-AGF ועזר לקבוצתו לשרוד בליגה הדנית הראשונה עם שני שערים בשש הופעות.

במקביל, כפי שפורסם ב-ONE כבר בשבת האחרונה, השוער גולן אלקסלסי חתם במכבי נתניה לשלוש עונות באמצעות סוכנו דודו דהאן ויחזק משמעותית את מצבת השוערים של היהלומים מהשרון הכוללת גם את דני עמוס. אלקסלסי מסר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "שמח לחזור למקום שבו גדלתי וחונכתי. מאמין בדרך של מכבי נתניה המתחדשת ומצפה לתחילת האימונים עם עופר בסון והחבורה בצהוב ושחור".

גולן אלקסלסי (פייסבוק מכבי נתניה)גולן אלקסלסי (פייסבוק מכבי נתניה)

בנושא אחר, החלוץ הברזילאי, לאנדרו ריביירו מדילה גורי הגיאורגית שייבחן בנתניה, יצטרף לאימוני הקבוצה ביום ראשון ויתאמן עמה במשך שבועיים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה