אחרי שזכו בפרסים בטקס נבחרי העונה של ONE בשיתוף ארגון השחקנים ובחסות צבר ספורט, שחקן העונה של השחקנים, מאור בוזגלו ומאמן העונה ברק בכר, הגיעו היום (רביעי) לראיון באולפן של ONE.

בוזגלו התייחס תחילה לפציעה: “העונה עדיין מושלמת למרות הפציעה. ברגע שראיתי שנפצעתי ידעתי שיש לי נזק גדול בברך. אין לי ספק שאחזור חזק יותר. אצל מיגל ויטור היה קרע חלקי ולי קרע מלא ולכן אני ניגש לניתוח. מצפה לי אתגר גדול”.

הבחירה בו לשחקן העונה של השחקנים: “תודה לכל מי שבחר בי. לצוות המקצועי, לשחקנים. זו ההערכה הגדולה ביותר. הם נטולי אינטרסים. אם הייתה אפשרות לבחור מהקבוצה שלי, הייתה בוחר בטוני וואקמה”.

ראיון מיוחד עם מצטייני העונה

העתיד שלו: “אף קבוצה לא תבטיח שתהיה באנקר בהרכב. אני מכבד את החלטת המאמן, גם אם לא מסכים איתה. צריך לעשות הפרדה בין מה שאבא שלי אומר למה שאני אומר. גם אם הייתי בריאל מדריד הייתי רוצה להיות כל הזמן על הדשא. צריך לקבל דברים ולהתמודד איתם כמו גבר. היחסים עם ברק קרובים וטובים. התמודדנו יפה וידענו לעשות הפרדה”.

“יכול להיות שאהיה חלק מהמסע הזה. הכדורגל הוא דינמי ומשתנה. לא יכול היום להגיד בוודאות שאני רוצה לפרוש בבאר שבע. אני שלם עם ההחלטות שלי. אין ספק שאת הכדורגל הטוב בקריירה נתתי בבאר שבע”.

מאור בוזגלו (איציק בלניצקי)מאור בוזגלו (איציק בלניצקי)

מה יהיה בעונה הבאה: “כרגע רוצה להיות בריא. אני לא יודע להגיד. יש לי עוד חודשיים עם הפועל באר שבע. אני אמור לעבור ניתוח בשבוע הבא. תהליך השיקום לא דומה לפציעה הקודמת שלי. אחזור טוב יותר”.

ברק בכר ומאור בוזגלו (איציק בלניצקי)ברק בכר ומאור בוזגלו (איציק בלניצקי)

הצעות מקבוצות אחרות: מבחינת ההכנות, הפציעה לקחה אותי קצת אחורה. מסתכל על הכל בצורה חיובית וטובה. יש לי כמה הצעות, אבל זה לא רלוונטי מבחניתי”.

היחסים עם ברק בכר: “זה שילוב בין מנטליות לטקטיקה. הוא שדרג אותי מבחינה מקצועית. ברק יודע לעשות את ההפרדה ולהיכנס לנפש של השחקן. יש משברים ועוברים אותם ביחד”.

הזכייה בתואר: “האליפות הזאת מרשימה. עברנו דרך ארוכה עם הקמפיין באירופה. אם משלבים את הדברים לא תמיד זה צולח. זו אחת הקבוצות הכי מחוברות שיש בעולם, לא רק בארץ”.

מאור בוזגלו עם התואר (איציק בלניצקי)מאור בוזגלו עם התואר (איציק בלניצקי)

בכר: “לא יכול להמליץ למאור, יעשה מה שטוב לו”

מאמן העונה, ברק בכר: “קשה להחזיר את השחקנים. קשה לבוא לשמחק כשחוגגים כל השבוע. הרגשנו את זה במשחק האחרון. הקהל בא יותר לפאן וליהנות. זה טבעי. אנחנו בצוות צריכים להבין שצריכים לעבוד יותר קשה. יש צוות מקצועי אדיר. זה צוות העונה. הוא מאוד משמעותי. השחקנים מרגישים את זה. יש ניהול נכון של אלונה ואסי. זו מערכת שלמה. אני רואה את הרעב של אלונה ואסי”.

העתיד של בוזגלו: “לא יכול להמליץ למאור, יעשה מה שטוב לו. הוא מתקדם. מספרים תמיד היו לו. מבחנה מנטאלית הוא מתקדם. יש התקדמות בהרבה אלמנטים של משחק, לא רק מספרים. תנועה לעומק. הוא יכול לשחק בכל קבוצה, גם באירופה. תמיד אמרנו שרוצים את מאור בבאר שבע. לשחקן יש את הרצונות שלו”.

ברק בכר מקבל את תואר מאמן העונה (איציק בלניצקי)ברק בכר מקבל את תואר מאמן העונה (איציק בלניצקי)

העונה שמסתיימת והעונה הבאה: “בכל שנה שואפים להתקדם ולהיות טובים יותר. השנה השנייה הייתה טובה יותר. רף הציפיות גבוה מאוד. לאט לאט מכינים את העונה הבאה. עושים את השינויים הנדרשים”.

מאבק השוערים: “חיימוב ודודו איכותיים מאוד. זה מרים את הרמה של האימונים. הפרגון ביניהם לא מובן מאליו”.

ברק בכר וניר אלון (איציק בלניצקי)ברק בכר וניר אלון (איציק בלניצקי)

המאבק מול מכבי תל אביב: “כל מועדון עושה מה שהוא רואה לנכון. הם העמידו קבוצה טובה ועם קצב צבירת הנקודות הם היו לוקחים אליפות לפני שנתיים-שלוש”.

המאמנים הצעירים: “יש דור צעיר ומוכשר של מאמנים שיכול להתקדם. היום הכדורגל הוא מודרני וצריך לעבוד יותר קשה. הוא הייטקי. צריך להביא הרבה מעבר. צריך לדעת לנהל צוות גדול”.

ציפיות לעתיד: “אני מחליט מה טוב לי. כרגע טוב לי בהפועל באר שבע ויש לי חוזה לעוד שלוש שנים. אולי אם יגיע משהו שאי אפשר לעמוד בו. לא רוצה להשוות לקריית שמונה. אלונה יכולה להגיד לי דברים חופשי. היא ואסי יכולים לייעץ בדברים מקצועיים”.

כל משתתפי הטקס (איציק בלניצקי)כל משתתפי הטקס (איציק בלניצקי)

הליך בחירת השחקנים: “יש את דודו עזריה הסקאוט שבמהלך השנים עובר על שחקנים. כשאני צריך שחקן בתפקיד מסוים, הוא בא מוכן. משתדלים להביא את ישראלים צעירים כמו אוחנה וזריהן ושני מגנים צעירים. צריכים להשאיר ותיקים כמו ברדה וראדי. צריך לשלב בין מבוגרים וצעירים. אתה רואה את ברדה באימון, כשהוא לא משחק הוא עצבני”.

מוקדמות ליגת האלופות: “יש זמן במוקדמות ליגת האלופות. בסיבוב השני נהיה מדורגים. אחרי השנה יש ביטחון שאפשר ונגשים את החלום של כולנו”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה