אם יש כדורגלן שלא צריך להרחיב אודותיו את הדיבור יהיה זה כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגלי שזכה בכל תואר אפשרי, כולל אליפות אירופה עם פורטוגל, ארבע זכיות בליגת האלופות וחמש פעמים בכדור הזהב כבר כתב מספר פרקים בספר ההיסטוריה של הכדורגל העולמי והפך לאחד מהטובים בכל הזמנים.

בניגוד לכדורגלנים מצויינים אחרים בעולם, דוגמת מסי וניימאר, רונאלדו מתהדר גם בגוף אתלטי, מה שהוגדר לא פעם כגוף הכדורגלן האולטימטיבי (מהיר, חזק, גבוה וכיו”ב).

אם נשים בצד לרגע את האימונים יוצאי הדופן וההקפדה על מנוחה ושעות שינה, אין ספק שאחד המרכיבים הבלתי מבוטלים שהפכו את רונאלדו למה שהוא אלו הרגלי התזונה שלו.

הפורטוגלי טוען כי שגרת אימונים לבדה איננה מספיקה וכי יש להקפיד על האוכל הנכון בזמן הנכון כדי להיראות כמו שהוא נראה ולהתאושש בצורה יעילה לקראת המשימה הבאה.

עקרונות הדיאטה של רונאלדו

תדירות הארוחה – צריכת המזון היומית מחולקת ל-6 ארוחות קטנות בהפרשים של 2-4 שעות בכדי לשלוט בחילוף החומרים של הגוף.

דיאטה עשירה בחלבון – התזונה שלו כוללת שפע של בשר רזה עם צריכת חלבון גבוהה הן לבניית שריר והן לשיקום השריר.

עוף. חלק מצריכת החלבונים של רונאלדו

תוספי תזונה – שייק חלבון, תוספי מזון ומולטי ויטמינים.

צריכת ירקות – הירקות מכילים הרבה מינרלים וויטמינים והם נחוצים להתאוששות טובה ויעילה לקראת המשחק הבא.

הימנעות ממאכלים מסוכרים – מזונות ומשקאות עם תכולת סוכר גבוהה גורמים לצבירת שומן ומאטים את חילוף החומרים.

סוכר לבן. רונאלדו אומר: לא תודה (רויטרס)

שגרת הארוחות של רונאלדו

ארוחת בוקר - דגנים מלאים, חלבונים, מיצי פירות

צהריים – פסטה מחיטה מלאה, ירקות ירוקים, תפוח אדמה אפוי, עוף עם סלט

ארוחת ערב – אורז עם קטניות, עוף או תרנגול הודו, שעועית ופירות?

דוגמא ארוחת ביניים – טונה עם מיץ פירות 

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!